Tuesday, August 9

kisah budak tu 2 :)

well.. as usual ifan dah update.. so copy la en.. baru korang bole tau smbungan dia..
here u go.. iengikut ifan masa ni cita kat tusyen

hey ini adalah smbungan crte dialog sama lelaki comot,huh kira mcm episode 2 lah konon..
haa mcam biasa crte ini hnyalah imiginasi,tiada kena mgena dgn awak,awak dan awak ye..

kanak kanak di bawak 13 tahun diharapkan dpat pgawasan ibubapa sebelum membaca*bajet seram je,bajet ada orang nak baca pulak kan?*



disuatu malam rabu yang indah
pergilah lelaki comot ke pusat tusyen
untuk menimba ilmu 
aku dan lelaki comot pun memilih tempat duduk kerana kami pling awal
maka bermula lah kisah lelaki comot 


aku:weh duduk depan ah  nmpak cikgu sikit

lelaki comot:kau gila?aku dahlah bengong jap lagi dia tnya soalan mcmmcm jap lagi

aku:alah relax lah tu guna prgi tusyen

lelaki comot:ah duduk sinilah(tempat yang takberapa nk depan)

aku:sini pun sini lah.

lelaki comot:chewing gum ada?

aku:ada pun taknak bagi kau ahah

lelaki comot:kurang ajar kdekut..

aku:biarlah.haha nahh lah nnti nagis bgthu mak..

lelaki comot:snyum,terima ksih..

aku:haa yelah..eh asl rmai org takdtg lagi eh?

lelaki comot:kau lah dol,dtg nak awl2..haih  tgok org pun takrmai

tibatiba seorang perempuan masuk dgn muka ketat*sombong
duduk bersebelahan dgn lelaki comot,takdala sebelah sgt ada ruang untuk ckgu berjalan
pandangan lelaki comot terhadap perempuan itu tak di alihkan...
yeahh perempuan itu sangat memukau perhatian kami

lelaki comot:wehweh,awek dol..gila lawa pakai jubah pergi tusyen..haha

aku:haah doh,lawa gak..haa lantak ah dia nak pakai apa,jubah bukan salah..

lelaki comot:lagi lawa dia dri gadis comot aku gilakan dlu..

aku:haa thu takpe..ni ttup aurat sikit..

lelaki comot:haaihh jap,aku rasa aku pernah tgok mke dia kat mukabuku..

aku:pulak dah,kau smua org kau pernah tgok

lelaki comot:ehh ni serious doh..mke dia mcm kat mukabuku ahmad alep ahmad*bukan nama sebenar*

aku:kau ye ye je jap lagi salah org..haa malu je dol..

lelaki comot:aku nak tegur dia ah..

aku:trylah kalau berani?muka dia garang okay..tapi sweet haha

lelaki comot cuba menegur perempuan yang memukau perhatian kitaorang sbntar tadi..
dari sudut pandangan aku,ya ada kelainan pada perempuan berjubah itu..
sedang lelaki comot menegur perempuan berjubah itu,dia sedang membelek buku sejarah..

lelaki comot:hey harini mana ada sejarahlah,pergi baca buat apa,hrini math..

perempuan berjubah pandang tidak puas hati lalu,

perempuan berjubah:ehh suka hati oranglah nak baca apa,kalau takda sejarah hrini takbole baca?

lelaki comot:laa orang ckap jee,marah pulak..

perempuan berjubah:betulah kan kalau takda sejarah takbole baca?

lelaki comot:haa yelah baca lah smpai esok

lelaki comot mndapat respond yang agak myedihkan dan kelakar bagi aku..
haa betul jugak kan ckap perempuan tu?
kalau nak tahu apa lagi kisah lelaki comot bersama perempuan berjubah tunggu sambungannya..



bersambung....

nnti smbung cter lagi k.. 
p/s : ifan rajin sikit smbung cite ni ekk??

Wouldn't It be The Perfect ♥ Crime If I Stole Your Heart And You Stole Mine? =)