Saturday, December 11

tired =(

penat gler . .
soooooooooooo tired . .
bru blik . .
out at 9.30 and finally balik pukul 10.30 . .
hmm . . letih nie . .
firstly g breakfast kat mamak . . haha
*just miss rayma teringat plak kat dia . . mamak =p
then jln2 jap around this area then terus gy JJ Klang . .
wkawka . .
then got to meet my cousins . .
awwwhh ! !
dah lama x jumpa .
my dad belanja mkan K.A.M.I. ! !
haha

wafiq

W.A.F.I.Q.  ♥

wafa

W.A.F.A. ♥

so after that went tto their house . .
best gak r . .
lama x g sana . .
haha
then kita singgah Tesco . .
why??
my dad tetiba je lapar . .
haha
then after makan  . .
blik rumah . .
every body was tired and went to sleep . .
but me ??
mcm biasa la . .
online ♥ ♥ ♥
ok la bye . .
gud nite . .

xoxo
SyAmImI

Wouldn't It be The Perfect ♥ Crime If I Stole Your Heart And You Stole Mine? =)